twitter home tumblr follow

wowwh !

aku happy macam nie lah ! XD

WOWWH! aku happy gila nie .. haha. why ? sebab aku dah banyak tukar aku punya blog nie..agak puas hatilah..aku nie baru je guna blogakin. tak sampai 5 kali pun.tapi sakit hati pagi tadi. satu blogskin nie Fisa guna, dah banyak edit, tetiba ada problem pulak..kena lah carik blogskin yang lain..tapi dengan hati aku dengan penuh kesabarn nie, aku sabar jelah ! sabar je,, last sekali jadik.. *clapclap*. btw, aku tak sabar nak tengok Music Bank. ada Eunhae ! *screamscream* !.haihh.. rasa macam nak buat Infinite 30 Day challenge. Kpop punya challenge dah buat.pening.. dalam banyak banyak kpop group kena pilih satu je.. T3T. btw, kat sebelah ada video Sunggyu ft perempuan yang aku tak kenal nyanyi lagu I'm yours Lucky kan..English dia.. "across der water.." ahh.bialah,,masa mula mula aku tengok pun aku bedekak XD. tapi dah tak kot..Myungsoo main guitar hot weyh..! and thanks to Sarah Kim sebab ajar saya macam mana nak "colourkan" perkataan walaupun saya tak paham.. itu je kot. annyeong.

Old | New