twitter home tumblr follow

Twitter

hello tweeps !


@u_kisseli !! can you kidnap @INFINITELKIM and give it to me ?! lol.

ok, so, kenapa aku happy ? alright~ thanks to my dearest girl friend, Tinie ! apa yang dia dah buat ? nak tau jugak ke ? mestilah, tak kan lah aku happy tak tentu pasal...ini yang dia buat


faham tak ? cuba zoom sikit dekat tempat yang Fisa kotakkan tu ..maksud nya..
semua yang Myungsoo/ L tweet, akan sampai kat phone Fisa.
lol.aku nie ketinggalan zaman betullah.. nasib baiklah masa tu kita tengoktengok phone Tinie.pas tu ternampak ada Eunhyuk nye tweet.. "eyh, macam mana Eunhyuk nyer tweet boleh sampai kat awak ?" dia pon jawablah "bla..bla..bla......." aku terkejut macam ape ...bukan Myungsoo punya je, semua member Super Junior and semua member INFINITE. termasuk lah @leadergyu . bwahahahaha! baikkan aku XD 

Old | New