twitter home tumblr follow

sheep to School ! yeah-hey !

phhaa !
kan best,, kalau ada orang macam nie kat sekolah aku..haiiihh #sadlife ㅠ_

hehe.. actually aku tak tahu nak post apa actuallynya..lol, my english..hmm..so, korang cam mana ? dah siap homework? baiknya..siapkan homework hari Jumaat..ㅋㅋㅋㅋㅋ.. ok,ok.. gurau je.. so, hari nie naak citer pasal sekolah? boring nya post nie.. kat sekolah tadi tak de pape pun.. cuma, ada lah minah gila nie.. memang gila... penat aku layan..aku boleh jadik gila layan..and..tadi kat sekolah tak berlajar sangat..subject apa ek..OhYa! hari nie, ada Sejarah, BM, Seni and Geography.. apa yang aku berlajar tadi pun tak tahu.. OTL. and btw, nak citer sikit pasal satu citer nie... tengok tak Shut Up Flower Boy Band ? huh? tak tengok? tengok lah weyyyhh..mamat kat atas nie ada berlakon..klahh...bye.. tengok tau..



Old | New