twitter home tumblr follow

sorreh

comell kan.
assalamualaikum.
aku ada map weyh. map Caribbean Bay. ala yang dekat MV Cabi tu. tau tak siapa bagi? cikgu Geo aku. kitaorang panggil dia Kang Sora. sebab nama dia Kang. and dia nie kalau cakap "zero" jadik "jelo" or "zelo" so, tau lah kitaorang dalam kelas tu macam mana. actually dia suruh semua budak kelas aku tengok. tapi entah, last sekali map ni kat aku. esok aku nak pulangkan lah. cikgu pergi ke Caribbean Bay ni? tak ajak pun.

tadi sebelum masuk kelas, aku nyanyi lah lagu macam maca dengan member aku. okay. suara tak sedap ._. pas tu sebelum balik, kitaorang ada class Kemahiran Hidup dekat bengkel. tetiba hujan pulak. pas tu blackout. last last sekali depan sekolah kitaorang banjir. sebab aku nyanyi ke tu? lol. banyak budak class aku bawak phone tadi. kalau tadi aku bawak phone, aku dah ambik gambar banjir tu.

and tadi aku online twitter. aku tweet lah dengan satu followers baru aku. dekat setiap tweet dia ada "from Johor Bahru, Johore", so satu kali tu, aku tweet bahasa Malay. and then dia balas in english lah, yang dia tak paham Malay. lol. rupanya dia from Singapore. Singapore kan dekat dengan JB. //depan rumah aku je.// so, yeah. I'm sorreh. dia bukan nya baca ni pun. dah kata tak paham Malay =_=.dem. homework aku tak siap lagi. korang nak buatkan? lol. takpelah. ok. bye.

and yeah. bila SM nak keluarkan SHINee - Sherlock MV? penuh pasal tu kat timeline aku cakap yang SM lambat ntah apa apa lah.

maybe...sebab SM punya internet connection lambat koot. 

Old | New