twitter home tumblr follow

Nell

this is not Nell. this is Sunggyu XD

aku tak ada gambar Nell.okay. actually aku tak tahu apa nak tulis kat post ni. aku demam tuh je kot. panas benor badan aku nieh. oklah bye. lol. ohya. masa tu aku ada juat photocard. modal RM0.00 dapat RM100 lebih. pandai tak aku berniaga? hehe. hari nie hujan. kerja aku tidur je. yelah, nak buat apa masa hujan ni? main hujan? dah lah aku demam. tak pasal pasal masuk ICU.

semalam betapa lamanya aku tunggu Sunggyu tweet. dia yang paling last tweet semalam. eii.. atok. aku expect dia letak selca, tapi tak ada.. *baling kerusi* . semua member INFINITE tweet pasal lagu baru Nell. malam tu jugak aku download video tu sebab internet sayang aku malam semalam lol. lagu tu sedap. hmm.. kay. serious, sedap. and aku terperanjat sebab ada ketua Eye Candy yang dekat Shut Up Flower Boyband tu..yang dah meninngal tu. oklah bye. 

duit tu nak kena share 3 orang T-T

Old | New