twitter home tumblr follow

roossaaaaakkkk














assalamualakum. hye. aku gila gila gila gila gila babeng punya geram dengan laptop ni. aku macam nak bakar je laptop ni. ada kena mengena dengan tajuk post. aku serious tak paham. sejak kebelakangangan nie, banyak benda dah rosak. photoscape aku selalu not responding, youtube aku kena shockwave, sekarang ni, aku dah tak boleh dengar lagu yang dekat blog / tumblr and tengok youtube. babeng gila.. mechanical aku pulak rosak. mechanical tu, dah memang lama aku dendam. eii.. last sekali aku rembat adik aku punya mechanical warna pink bermacam. ada gambar cartoon cartoon lagi. eii.. biarlah. nasib baik 0.5 -.-

ohya, aku actually nak buat fanfic. sebab.. entah, aku bosan. plus, aku tak pernah buat fanfic sebelum nie. tapi aku still tak tahu wataknya. kawan aku nak aku buat fanfic Woogyu. err.. tapi kalau aku buat pun, aku tak adalah nak letak smut smut. menyakitkan mata je baca cerita macam tu. plus, fanfic aku nak buat fanfic omputih. so, entah lah... and semangat fanfic tu kejap ada, kejap takde. wahh.. hmm..okaylah, tu je kot aku nak post, takde benda lain nak citer. okbye.

Old | New