twitter home tumblr follow

BAD ASS PEOPLE

Assalamualakum,

aku rindu blog aku lol

okay. sudah berapa belas puluh ratus ribu juta billion trillion saat aku tak blogging. aku banyak update twitter je lol ._. so, aku dah tukar skins //clap clap. aku buat post nie pun baru balik dari sekolah. so penat ORZ. adik aku kat sebelah nie asyik tengok je screen laptop nie apa yang aku taip. so... dia nie menyibuk. biar dia baca nie HARHAR.

semalam malam selewat nya malam aku ada dengar lagu baru B.A.P. actually aku nak dengar semua kat youtube, tapi lagu dorang semua kena delete sebab apa ntah. so, budak yang upload video tu, dia bagi DL link. habis semua lagu B.A.P kena download lol.

dalam video ni Daehyun sangat handsome heh

lagu Power. awesome seh lagu tu nyahaha. habis timeline aku penuh dengan B.A.P punya spazz. cakap pasal B.A.P kan..korang ada tengok tak Block B punya fan greeting untuk Malaysia. alahai.. aku betul betul nak pegi. 26 May. tapi masalahnya, tu first day cuti sekolah weh. dalam vid tu tak ada Zico. sobs ;______; MANA ZICO? I WANT ZICO! tapi dalam Block B aku suka U-Kwon lol ._. dia comel.

okbye.

Old | New