twitter home tumblr follow

semua jiwang -.-

Assalamualakum,

ala gif ni Sunggyu pandang atas je ._.

lagipun gif tu aku yang buat hahahah /ignore. aku letak gif tu sebab masa tu lah dia perform lagu Missing you a.k.a only tears a.k.a lagu sedap gila a.k.a lagu boleh buat orang nangis a.k.a lagu favourite aku. tengok lah aku ni..jiwang. lagu kat blog pun jiwang.. ehh.. ala sekali sekala je kan lol.

semalam semua orang kat timeline aku jiwangg.. sebab lagu Missing you ni keluar. gila lah dorang tu. aku dengar lagu ni ..tak paham pun. just tahu perkataan "I missing you.." dah tu je. hahahah. ade kot sikit lagi. ala bialah. btw, lagu ni sedap. yes. memang sedap. sedap sangat. yes. sedap. ok stop. btw, aku tak sekolah hari nie. aku sakit lol.

and. semalam aku ada buat video lirik lagu ni. ada hangul plus rom plus eng trans lagi tau. tapi kan.. bila aku upload .. aku ingat kan okay tau. pagi tadi aku cek ada satu video ni dia letak eng sub kat video guna cc, tapi rom kat description tapi dah 10,000 lebih view ORZ. pas tu aku tengok vid aku. tak sampai 100 orang pun view. hahahah. and then aku check lah vid tu ada problem ke and.. video tu kena block kat South Korea sebab entah.. ada kena mengena ngan Loent. kat situ ada tulis blablablabla loent. ehh.. sakit hati okay.

dulu aku pun ada buat video lirik lau Lately. aku letak video sekali tau. pas tu kene block sebab loent. hadooyyy..  aku dendam dengan loent lol. hahah. bialah loent kenal aku lol /yeke-.-.. so last, last aku buang video tu. sekarang video yang paling active orang view, video woogyu aku lol. semalam aku cek 12 ribu lebih view, hari ni dah 13 ribu lebih. hahahah/ ignore. nampak sangatlah manusia kat dunia nie ramai yang ship boy x boy lol.

gambar hiasan semata mata

gambar tak ada kena mengena okay. btw hari ni Parents Day. alahaii. kat Korea jelah. Malaysia tak ada. aku rasa kita patut buat kot Parents Day ni. hahaha. so, Happy Parents Day.. // eh, korang bukan parents kan? -.-

kalau parents yang visit blog aku, asdfghjkuvnxclqprymcladfg 

Old | New