twitter home tumblr follow

nice to meet you

ololo comelnya mamat ni

assalamualaikum,
sudah berzaman aku tak update update blog, akhirnya aku update jugak. eleh bukannya korang kesah pun kan -.- susah lah guna blogskin ni, err ini bukan lah first time aku guna, dah lama dah, just baru nak complain sekarang ni, jeng jeng jeng, sebab guna blogskin macam entah, aku rasa aku lagi suka guna simple template entah betul ke tak nama template kejadah tu. exam akhir tahun semakin dekat hododododododo aku tak study lagi sobs. aku paling malas nak study sejarah. aku tak suka sejarah -.- aku tabik ah dekat orang yang suka sejarah. aku ada mood nak berlajar math and science je hehe

mak aiih -.-

gif di atas menunjukkan perasaan aku sekarang ni lol. album aku dah sampai.. yeh yeh *joget kat ruang tamu* She's Back limited edition uhu. lebih dari seminggu aku tunggu benda alah tu akhirnya sampai jugak TuT aku memula ingatkan album tu kecik, tapi besar gedabak, berat pulak tu -.- amik lepas sekolah, dah lah aku dengan kotak jahitan, dengan file, pastu dengan album tu -..- tak pe takpe heheh,

bye-

Old | New