twitter home tumblr follow

lagi lagi lagi

Assalamualaikum,






So, aku telah pindah blog -_- ok ni blog lama aku pastu aku buat blog baru sebab aku tak nak guna blogskin memandangkan kalau aku dah guna blogskin pastu nak tukar template biasa agak banyak benda eh nak buat so aku buat blog baru, lepas tu aku buat blog tu ada problem ngan blog tu, blog tu kalau letak gambar je nanti gambar nya jadi macam ada lah so aku guna blogskin aku ingatkan guna blogskin dah ok tapi masalah tu still terjadi lagi so last last aku guna blog lama oh hai blog lama hahah sorry aku kekadang taip memang tak selalu guna tanda ape ek nama dia yang .,!? ah benda tu 



so aku pun tak tahu apa nak diceritakan kat dalam post ni just jaga perangai. tahukah anda? ehcewah orang mula judje kpoppers hanya disebabkan perangai segelintir kpopper yang macam apa ntah, ye aku mengaku ada kpoppers yang perangai macam budak kecik. betul tak? tadi aku ada baca mention ayahanda ngan kak nana, tak tahulah kalau korang ke tak and apa yang diorang tweet tu betul, apa yang hatters cakap, well aku rasa bukan hatters lah, apa yang orang tak minat kpop cakap pasal kpop sometimes betul. tapi aku tak tahu lah macam mana cara k-ers ni memikir



sometimes ada yang just cakap "saya tak suka kpop," and k-ers mention orang tu pastu cakap "eleh macam lah Justin bibir tu best sangat blabla" hanya disebabkan tu. well aku pun pernah lah bergaduh pasal tu tapi bila difikirkan balik, macam pabo je aku..orang tu just bagitahu yang dia tak minat kpop. so? tak kanlah kita nak expect orang support apa yang kita sokong? and yeh perangai non k-ers lagi matured daripada k-ers ok just saying. aku nak sorry jugak sebab aku post benda ni macam banyak benda pulak aku tahu, ok sorry



lainlah kalau macam Bunkface tu kan, ada member nya cakap "kitaorang yang penat penat buat chords guitar semua kpop tu make up make up, joget pastu dah" ni lah orang yang tak tahu apa yang kpop artis tu lalui sebelum jadi artis, and masa tu zaman orang bash bunkface lah, aku tak kenal lah bunkface pastu aku main lepas je tweet pasal beliau pergh, bunkers kata aku macam macam ah ada yang cakap aku bodoh skali. pastu aku macam 'aku tak kenal bunkface so aku main lepas cakap bunkface tu ini macam bunkface jugak, diorang tak kenal kpop tapi dah cakap kpop itu ini' so adil kan? 


Old | New