twitter home tumblr follow

"dia"

Assalamualaikum,





"aku tak suka mamat tu even dia suka kpop"
"dia macam bajet followers nak banyak retweets etc"
"Afiq lagi ok daripada dia"
etc

ni semua tweet aku nampak diorang just DIA DIA DIA aku tak screencap so aku dikira tak ada bukti yang kukuh tapi seriously benda ni berlaku semalam, mula mulanya sebab ada satu budak dia tweet "aku tak suka mamat tu even dia suka kpop" something like that, pastu aku reply yang aku rasa aku tahu siapa. aku rasa sejak tu macam dah ramai orang tahu kita tak suka dia pastu ramai jugak lah orang menyuarakan yang diorang tak suka dia jugak. banyak betul perkataan "dia" kat timeline aku. tapi memang seriously lah dia agak annoying. aku tak suka kalau tweet tu ada "RT jika blablabla" sometimes tweet tu best aku nak retweet tapi tetibe ada perkataan "RT jika blablabla" tak jadik ah


so last last dia dapat tahu yang ramai orang tak suka dia. dia cakap dia terasa and tak nak tweet pasal kpop lagi. pastu dia deactivate kot entah. weh kau tu lelaki, tak boleh ke nak berani sikit? and tak silap aku dia lagi tua daripada Afiq kot, mula mula aku follow dia sebab dia macam ok je tapi sejak ada satu masa tu dia dah macam ugh aku terus unfollow sakit hati sia, lepas tu bila unfollow ingatkan timeline dah aman tapi still ada orang retweet tweets dia pergh stress aku -_- aku tak suka cara dia tweet tu jelah


nak tahu something tak? semalam #TeamInspiritGila trending kat Malaysia trending list no.5 beb buhahahaha seriously aku tak percaya. aku ada screencap tapi kat phone malas nak transfer ah hehe actually kita tak berharap hashtag tu trending. memula ada orang tweet pasal #TeamInspiritGila pastu macam dah ramai orang tweet, aku pun join lah sekali. team tu wujud sebab selipar Myungsoo kan? hahah ada orang kata semalam hari yang ke-137 kita ditubuhkan, selipar Myungsoo tu tertinggal minute ke 1:38 kat Shes Back PV lol and #TeamInspiritGila masuk wikipedia tak boleh blah post kat wikipedia tu lol itu yang aku terperanjat ah team kitaorang ada kat wikipedia tapi last last ada orang delete page tu kurang asem


and yang paling aku sakit hati is ada kpopper dari fandom lain tak puas hati ngan kitaorang aku pun tak tahu kenapa, dia cakap kita ni newbie lah weh kalau newbie ada ke sampai masuk trend and ada wikipedia lol tulah rupanya ada k-er yang tak boleh tngok k-ers lain senang.






#TeamInspiritGila

Old | New