twitter home tumblr follow

sakit

Assalamualaikum,






baring kat atas katil sambil menyelubungkan diri menggunakan selimut srot sret srut srat itu yang aku dengar from aku punya..bias..punya..hidung. hahah Sunggyu selsema je heh aku demam ni, kepala aku pening gila and aku punya batuk ohok ohok dah ok sikit dah.. hmm katanya Woohyun masa tu pergi hospital eh sebab sakit hmm aku rasa dia dah ok kot well heharap lah dia ok aku nak tengok dia senyum, senyuman mu namu ibarat cahaya purnama pada waktu malam, oh namu..puih puih -_- Sunggyu sakit aku tak tahu kenapa, sakit cinta oh yelah sebabkan aku jugak dia sakit kan HAHAHAH k



aku tengok kat dalam video rehearsal Dramatic Blue ngan Dynamic Black nampak gila Woohyun sakit cis.. G.O ada cakap something ah pasal Woohyun, last last Woohyun tak practice lah, supaya dia beristirehat ehem.. Hoya dalam tu pulak ada bandage dekat dekat bibir dia, aku tengok Myungsoo masa dalam Hello Counselor bibir dia ada scratch what happened eh, and ada news baru ni kat dorm Infinite kat atas pintu ada tiang kot aku tak sure, Sungyeol pergi buat pull-ups kat pintu tu pastu benda tu terjatuh, terkena hidung dia, hidung dia berdarah tak silap aku heh apa dah jadi apa dah jadi


Infinite jaga diri sendiri elok elok lah, hargai lah diri sendiri :D eh hahaha dia nak aku jagakan kot lol kalau aku jagakan, nyamuk sentuh je aku pukul ngan senduk ehwah biar nyamuk tu yang mati bukan Infinite ish ish and kebelakangan ni ada news pasal Secret accident kan? hmm semua cedera tapi Zinger sampai dia ada bruised kat lungs dia and rusuk dia rosak. tapi ent diorang kot kata taklah serious sangat harap harap apa yang diorang cakap itu benaaar



be careful not to catch cold - Myungsoo



Old | New