twitter home tumblr follow

judge

Assalamualaikum



tengok the way Sungjong judge dorang lol




so lama lah jugak aku tak update blog kan, so aku update lah ni k. so sekolah dah nak dekat and and aku tak sedia, tahun depan aku pmr pmr takut takut. masa tu hari result PMR keluar ramai lah kpopers dapat result daebak daebaak, sejak masa tu aku rasa macam tak sabar nak PMR hoho azam nak buat betul betul masa form 3, azam lah azam nanti lepas dua hari sekolah dah macam apa. sebenarnya banyak benda aku nak post ni since aku dah lama tak update blog tapi aku lupa lol


aku tak reti sangat nak judge orang sebenarnya tapi entah lah, sometimes aku  tengok cara orang lain judge orang sekeliling dia, aku rasa macam orang tu 100% salah. aku pun tak tahu kenapa. bila orang tahu yang dia kpoper mesti macam "mesti belajar tak pandai tu" bila jumpa orang yang selalu belajar mesti macam "nak show off belajar lah pulak orang tu" eiii entah lah entah. sebenarnya aku tak tahu pun maksud sebenar benar "judge" tu hahahah and jangan kata Sunggyu tak kuat lari 



laju kan lol

moral of the story: dont judge their strength by its atok-ness




oh yeh masa tu aku ontheway pergi Kl, masa tu malam lah malam pastu aku ada nampak satu rumah ni besaar gila, aku tengok lah tingkapnya. dalam rumah tu lampunya bukak kot, pastu aku ternampak macam ada figure ballerina tengah pusing pusing style ballerina lah an tapi tetibe figure tu hilang, aku dah macam "ha ha apabenda tu" =_= bukan first time lah aku nampak benda macam ni, aku penah TERtidur sekali kat sebelah benda tu, citernya macam ni, masa tu aku kat rumah atok aku, aku ngantuk gila so aku tidur kat sofa, sofa tu kat bawah. kat living room lah. pastu mak aku tetibe kejut aku suruh tidur atas, aku pun dengan ngantuknya pergilah atas. aku nampak ada satu perempuan rambut panjang selubung kain putih tengah baring. tapi menghadap ke sana, aku tak nampak ah siapa. tapi aku pasti tu makcik aku, sebab dari belakang memang macam makcik eden. so aku tidur lah sebelah tu.. esoknya aku tanya, siapa yang tidur sebelah aku and semua jawab


sebenarnya tak ada siapa yang tidur sebelah aku



jengjengjeng sebenarnya ada lah lagi tapi tak moh ah citer -.- eh omg hahahahah aku dah tak ada benda nak post last last aku cerita pasal tu hmm oh btw aku nak tukar blog aku ni jadi theme hitam. gelap gelap. heheh sabar ye nanti cekidout tau. bye-

Old | New