twitter home tumblr follow

tumblr

Assalamualaikum





so tadi aku spend banyak time lah kat tumblr. reblog post reblog post hahaha, k sebenarnya dulu aku ada satu tumblr ni, tumblr ni agak popular lah agak eh agak. aku post ada lah dalam 600 lebih notes , 1000 lebih notes, 3000 lebih pun ada so aku memang sayang lah kat tumblr tu. lagipun kebanyakan tumblr yang famous amos ni diorang dah lama buat. tumblr lama aku pun dah agak lama lah jugak. tapi aku kena buat blog lain sebab post aku tak keluar kat tags. tu yang aku macam egh tu


kejadian ni terjadi apabila aku tukar link tumblr. terus tak ada, tapi walaupun post aku tak keluar kat tags, hanya keluar kat dashboard, kalau aku post pun ada lah dalam 400-600 lebih notes macam tu.. tapi aku tak puas hati, sebab katakan lah korang bersusah payah buat photoset, edit gif lah itu ini pastu orang yang online time tu je yang tengok. mestilah korang nak orang yang online time lain nak tengok jugak kan? dikira macam diorang appreciate kerja korang. betul tak?


so aku buat tumblr baru agak susah lah macam mana nak jadi macam dulu. yelah dah susah payah buat gif edit semua etc nak nampakkan tip tap mestilah nak orang tahu. siapa yang tak nak kan lol -.- ahh btw bagi aku tumblr lagi best dari twitter. hang penah nampak ada fanwars kat tumblr? lol takde an, kalau ada pun, rarely lah, dashboard pun lagi best daripada timeline. kalau twitter ni ada unsur tumblr kan best, macam kita boleh post photoset ke gambar ke lol haha dalam mimpi ah. tapi seriously ah kalau macam tu mesti best gila


Old | New