twitter home tumblr follow

pupol

Assalamualaikum,




hello hello, so post ni macam semua apa yang terjadi kebelakangan ni lah kan haha tak lah semua tak kan ah aku kenyit mata pun nak cerita. pada pukul 3:50, aku telah kenyit mata sebanyak 10 kali dalam masa seminit haha k. so aku dah tukar lah blog ni, and macam biasa, mian aku punya lagu tak boleh pause nor stop. aku tak tahu apa masalahnya. baru lepas habis GDA kan? untung sia siapa yang dapat pergi. aku tak kesah lah kalau GDA tu tak ada Infinite -.- tlist aku yang pergi tu..biadap hehe jk and aku rasa macam agak sedih ah ada orang kata Woohyun cakap diorang tak ada plan pun nak buat apa apa kat Malaysia.


sedih ok sedih. so Infinite datang malaysia satu kali, and aku dah satu kali lepas peluang. bukan lepas lah, peluang tu memang tak ada pun. pastu aku tengok dorang macam atk ada mood. ada satu gambar diorang dapat award pun senyum ala kadar je. kat stage muka macam haprak hahahah kat backstage whoo...aku ada baca satu acc ni dimana ada seorang Inspirit jadi staff GDA. dia control VCR smthing macam tu lah. dia kata sebenarnya mana boleh fans jadi staff, tapi ni sebab salam 5-7 hari sebelum GDA start, diorang memerlukan orang yang pandai edit video etc. pastu kawan dia call dia, suruh kerja kat backstage. sebenarnya dia ni nak pergi GDA, dia nak rock pitt tapi dah sold out.


aku rasa backstage lagi ok daripada rock pitt lol haha so aku rasa aku tahu kot kenapa fans tak boleh jadi staff. korang ada nampak tak staff backstage meroyan tak tentu pasal hmm tak ada kan? yang dia ni pun kata dia control. sebab diorang punya manager ke apa dah macam bagi warning kat dia. meh aku cerita sikit lol. ada satu part tu Myungsoo datang kat dia, Myungsoo yang datang, Myungsoo weh Myungsoo. pastu beliau tanya "Inspirit?" pastu tunjuk perempuan tu punya laptop. laptop dia gambar Infinite H. pastu perempuan tu macam terkaku ah, pastu dia just "a...aaa'aaahhh" pastu Myungsoo senyum dan blah -.- kalau Infinite datang Malaysia lagi, aku akan berusaha untuk jumpa diorang. Amin


so seriously ejaan m-a-l-a-y-s-i-a ni susah ke -.- masa tu Zico malaysi, Siwon malayasia, Ailee malayasia -.- Myungsoo dapat eja Malaysia hahah tahniah Myungsoo, k cakap pasal Myungsoo kan, aku lapar. haha aku tadi makan kit kat je tu pun tak habis. kena jaga gigi beb. and dengar cerita tahun ni ada B A N Y A K  idol kpop akan turun Malaysia. sebok sebok ah diorang. aku nak pergi


TAPI
.
.
.
.
.
.



aku pmr tahun ni.



Old | New