twitter home tumblr follow

first day

Assalamualaikum,




ahsdajdakw aku baru lepas tukar baju blog yey -_- aku tak ada idea sangat so ni lah blog aku jadinya, soo amacam first day sekolah tahun ni? hari aku dimulakan dengan alarm ringtone yang bertajuk "membebel" nyanyian mak aku, pastu aku terpaksa ah bangun an, alrm tu kalau nak stop kan hanya dengan bangun je -.- tak ada button untuk stop kecuali bangun. lepas aku bangun, aku pegi lah balcony, tertidur kat pintu balcony kejap haha, seriously sejuk gila pagi pagi tak bukak kipas ke apa sejuk gila =_= aku mandi air panas pun keluar bilik air menggigil


so lepas siap semua sarapan blabla, masuk dalam kereta, memang agak kalang kabut ah, dengan kasut tali aku tak masukkan lagi, tengok jam je dah pukul 7 lebih lol dengan aku tak pakai tudung lagi, btw aku memang selalu siap dalam kereta lol pakai stokin lah kasutlah, tadi pakai tudung dalam kereta tetibe tudung tu ketat -.- so apa aku buat? aku koyakkan ah tudung tu, yaloh tudung size S haha, nasib baik dalam dompet aku sentiasa ada brooch, ah jap cakap pasal brooch...eh lol aku baru check dompet aku, brooch tak ada -.- termasuk dengan nametag aku sekali kot kat tudung, haihh lepas aku siapkan post ni lah aku amik


lencana, nama aku pin, bukan jahit arrr,, pastu kan ada pelantikan ketua darjah lah etc kan? diorang pilih aku jadi bendahari pastu ada lah buat vote, Alhamdulillah aku tak jadi bendahari, aku tak paham kenapa kengkawan aku nak sangat aku jadi apa apa -.- pastu AJK keceriaan, diorang sebut nama aku, ok so last last aku jadi AJK tu.. uhh aku rasa seumur hidup aku, aku tak pernah ceria kan apa apa, so macam mana lol aku pandai ceriakan blog je hahaha so kawan aku hari ni bawak phone, eh seriously aku tertanya tanya ni, memang betul ke boleh bawak phone -.- ntahlah sesi pagi sekolah aku orang cakap boleh buat apa apa


ada budak cina colorkan rambut lah, pastu ada yang pelajar bawak phone dikira benda yang memang kena bawak ah, tiap tiap hari bawak, ada yang tak pakai tudung ah, pakai ankle socks lah, ada yang pakai tudung tapi tak pakai anak tudung hahh nampak rambut depan tu, bila aku tengok orang macam ni, aku rasa macam diri aku ni baik sangat lah pulak -.- at least aku bawak phone ah nanti lol haha klah aku nak amik nametag, lenacana ngan brooch aku kat mesin basuh sebelum mesin basuh tu on, pastu nak buat homework haiishh


baru hari pertama sekolah dah ada homework.
dem.

Old | New