twitter home tumblr follow

2013

Assalamualaikum,




ok, tadi aku tertaip 2012 as post title eh, so dah 2013..so..so? Happy New Year ah eh, so..aku rasa macam sekarang ni still 2012, sebab nothing change. memang lah aku tak nampak lagi change tu, masa naik sekolah baru benda yang baru tapi aku rasa macam tahun ni sama je macam tahun lepas. tahun lepas sama macam tahun lepas lepas, tahun lepas lepas sama je macam tahun lepas lepas lepas, dan sekian sekian. benda yang selalu tukar sekarang ketinggian aku, berat badan aku. seriously aku kena ubah perangai aku lol


tahun lepas, nama aku adalah nama pelajar no.1 yang selalu datang lambat ke sekolah untuk sesi petang, ahh kena ubah sikap ni, lagi lagi tahun ni aku sesi pagi kan hmm memang hampeh, pastu aku kena kurangkan online, ahh ni yang sedih ni, aku PMR tahun ni egghh selalu orang tanya "pmr bila?" aku rasa macam tak ada apa apa perasaan bila jawab "tahun depan" tapi sekarang tu kena tukar "tahun ni" xshaxhbcxnc so aku kena pegi tusyen, aku plan nak gi tusyen sebaik je balik sekolah, sabtu ahad aku tak nak pergi ah lol


apa lagi aku nak tukar..tahun lepas aku ok lah jugak dalam segi buat homework semua tu, ok lah bagi aku, so aku nak stay je macam tu, plus orang kata sesi pagi lagi best sebab banyak masa waktu petang eh? ahh kalau aku tusyen pastu balik dah kul 3 pastu lepas solat pastu tidur dari kul 4 sampai 6 lebih pastu solat hmm yelah, masa untuk tidur banyak. aku kena bahagikan masa untuk twitter, tumblr, photoshop, tv, blabla, and study hmm gi mana ni, aku tak pandai nak buat jadual. pastu mak aku nak buatkan jadual kemas rumah =_= speechless 


tapi tak ah semestinya dah tahun baru ni tukar lah fandom baru lah bias baru lah kawan baru lah, well kawan baru tu memang lah ((kot)) ada, tapi kawan lama lama lagi best en, aku tak suka sesi pagi sebenarnya, bukan sebab masa, tapi pelajar sesi pagi..semua senior senior form 4 form 5, sejujurnya aku tak suka senior sekolah aku. aku tak dapat nak carik sebab yang munasabah, tapi aku tak suka. sebab maybe pelbagai jenis pelajar kot entah lah ahhh tak suka


Old | New