twitter home tumblr follow

exo stan

Assalamualaikum





so aku tulis ni bukan ditujukan untuk semua peminat exo lah, just ada lah segelintir. aku seriously geram gila lah dengan korang, maksud "korang" tu exo stan yang aku cakap ni lah, segelintir je. ugh, sebenarnya kan pasal Mama masa tu yang korang gaduh dengan baby siapa yang patut dapat awards tu, aku rasa dari situ aku dah start geram, exo or b.a.p dapat ranking first second first second dalam vote tu, and korang bergaduh macam apa. seriously tak macam fandom lain. fandom lain kan, grup diorang kejap no. tiga no empat tukar naik turun tak ada lah nak complain macam korang. kitaorang just happy dengan apa jugak resultnya


pastu pasal ni hah



ye sebenarnya benda ni dah lama.. dah lammaa sangat, tapi siapa ntah yang popular kat twitter bring benda ni balik. itu yang aku sakit hati tu, benda dah lama nak bawak balik. ntah dia tahu ke tak benda ni dah lama. disebabkan benda ni dah lama, so tak ramai orang tahu. pastu orang yang tak tahu mula sebarkan, haissh.. so create lah fanwar Inspirits ngan exo stan. masa fanwar fanwar tu kan, ada lah peminat exo dengan tak ada perasaan nya macam tweet "is it me or i really dont care about this exo stan and Inspirits fanwar" pegh memang lah kau tak kesah sebab bukan kumpulan kesayangan kau yang kena maki. masa Mama tu amboi, babyz cakap exo tu je, exo stan marah. 


lepas tu ramai lah jugak Inspirits guna "exotic" instead of "exo stan" pastu exo stan macam "who's exotic? i'm exo stan" aku tahulah exotic bukan nama official fandom exo. eh bukan korang ke dulu beria ria cakap "AKU EXOTIC AKU EXOTIC" pastu sekarang nak cakap macam ni lah, pastu dulu kat bio baaaammm tertera perkataan "exotic" kat situ heh, pastu yang pasal ada fans exo macam "exo stan who leave exo for Seventeen go away exo dont need fans like you" yelah weh ye, grup yang kau stan dulu pun tak memerlukan orang macam kau. bukan korang pun tinggalkan fandom lama untuk exo ke? aku tahu bukan semua yang tinggalkan fandom lama, tapi majoriti kan? aku tinggalkan Suju sebab Infinite


and aku tak ada nak cakap "Inspirits who leave their fandom for blabla should go away blabla" tak aku tak cakap macam tu, sebab aku macam maki diri aku sendiri. ntah lah aku pun tak tahu maksud maki sepenuhnya. maki caci.. ahh ok, pastu ada tlist aku mengatakan bahawa mereka tak suka exo stan, and ada peminat exo nak maraah pulaak, eh aku tak kesah lah kalau kau benci fandom aku, aku tak kesah. pastu aku tetibe nampak tweet "2 years without comeback and dint complain like you" ahh lebih kurang macam tu lah


aku paham maksud tweet tu, siapa yang dah lama tak buat comeback eh.. err 2PM kan? hmm diorang tak complain pun, tapi exo stan complain banyak gila. aku tahulah some of them complain complain just buat lawak, ni yang ada complain sampai pegh, weh, dont expect something yang banyak lah daripada group rookie. plus fandom korang baru lagi. ok? ahh yes btw aku hampir nak jadi exotic dulu, sebab timeline aku macam full of exo oh i cant take this anymorree pastu lelama ramai lah jugak Inspirits, itu pun aku follow



ahh yes btw, dulu andom exo best kan? dulu adik aku exo stan, dia selalu tunjuk gambar yang exo stan buat macam nampak kelakar lah etc, so aku harap sangat peminat exo jadi balik macam dulu, aku harap lah, tak tahu benda tu akan terjadi hmm and aku sorry kalau aku ada sakitkan hati sesapa yang baca post aku ni

sekian.


Old | New